Det med småt

Aftalevilkår

Opdateret 18.06.2024

1. Indledning

1.1 Disse betingelser udgør hele aftalen mellem Adtocart og Kunden, med undtagelse af andre skriftligt indgåede aftaler mellem parterne. Aftalen er underlagt dansk ret. 1.2 Kontrakten anses for accepteret, når Kunden udsteder en skriftlig accept af et tilbud. 1.3 Tilbud fra Adtocart er gyldige i 14 dage fra udstedelsesdatoen. 1.4 Alle meddelelser vedrørende accept, opsigelse m.m. skal ske skriftligt via e-mail. 1.5 Adtocart forbeholder sig retten til at foretage ændringer i kontrakten, som skal varsles skriftligt til Kunden og træder i kraft ved Kundens skriftlige accept. 1.6 Kunden gøres opmærksom på, at: a) Adtocart er en separat enhed og ikke associeret med Google eller Google Ads. b) Kundens Google Ads-konti, som Adtocart arbejder på, forbliver Kundens ejendom, også efter endt samarbejde.

2. Virksomhedsforpligtelser og garantier

2.1 Adtocart garanterer at levere ydelserne omhyggeligt og kompetent i overensstemmelse med virksomhedens kvalitetsstandarder. 2.2 Adtocart vil bestræbe sig på at hjælpe Kunden med at opnå deres online annonceringsmål via optimering af kampagner og rådgivning. Adtocart garanterer ikke nogen specifik ydeevne for annonceringen (f.eks. ROAS eller CPA), medmindre andet er angivet i aftalen. 2.3 Adtocart har ret til at bruge koncernselskaber eller underleverandører til levering af ydelserne, forudsat at Adtocart forbliver ansvarlig over for Kunden.

3. Kundens forpligtelser og misligholdelse

3.1 Kunden forventes at være til rådighed med nødvendige informationer og materialer. Kunden er ansvarlig for nøjagtigheden af de leverede oplysninger og for at deres kontaktpersoner har de nødvendige færdigheder og tilladelser. 3.2 Kunden skal hurtigt og inden for aftalte frister kommentere og godkende materialer sendt fra Adtocart. 3.3 Kunden skal straks underrette Adtocart om ændringer, der kan påvirke leveringen af ydelserne. 3.4 Adtocart holdes ikke ansvarlig for ændringer foretaget på Google Ads af Kunden eller tredjepart uden Adtocarts involvering.

4. Priser

4.1 Gebyrerne opdeles i opsætningsgebyr, håndteringsgebyr og annonceforbrug. Opsætningsgebyrer er engangsbetalinger, håndteringsgebyr dækker løbende ydelser, og annonceforbrug betales direkte til Google. 4.2 Alle priser er ekskl. moms, medmindre andet er angivet. 4.3 Betalingsbetingelser er netto 8 dage. Første faktura udstedes ved påbegyndelse af ydelsen, derefter faktureres pr. kalendermåned. 4.4 Adtocart kan opkræve et rykkergebyr på 100 DKK pr. rykkerskrivelse ved forsinkede betalinger, jf. renteloven, op til tre gange pr. ydelse. 4.5 Alle priser er faste og aftales skriftligt ved aftalens indgåelse. De kan være faste månedlige priser, engangsbetalinger, timebaserede eller performancebaserede. 4.6 Adtocarts håndteringsgebyr er separat fra klikpriserne, som Google Ads opkræver. Kunden kan stoppe annonceringen ved at underrette Adtocart skriftligt eller ved selv at gøre dette i deres Google Ads-konto.

5. Forsinkelser og klager

5.1 Hvis ydelserne er forsinkede eller ikke i overensstemmelse med kontrakten, kan Kunden ophæve kontrakten med øjeblikkelig virkning. Adtocart skal afhjælpe eller levere på ny uden merpris. 5.2 Klager skal indgives straks efter opdagelsen af en mangel. Hvis Kunden ikke indgiver en klage inden for 14 hverdage, anses ydelserne for accepterede. Adtocarts eneste ansvar er at tilbagebetale betalinger for ydelser, der ikke er i overensstemmelse med kontrakten.

6. Ansvar

6.1 Ved misligholdelse af forpligtelser kan kontrakten opsiges med øjeblikkelig virkning. 6.2 Adtocart er ansvarlig for tab som følge af uagtsom adfærd, begrænset til de seneste tre faktureringer for den pågældende ydelse. 6.3 Adtocart har ikke adgang til Kundens backend hjemmeside og er ikke ansvarlig for nedetider eller tekniske problemer på Google Ads. Support tilbydes efter rimelig indsats. 6.4 Adtocart kan ikke holdes ansvarlig for klik, der fører til fjernet eller flyttet webindhold. 6.5 Hvis Kunden ikke implementerer Adtocarts anbefalinger, er Adtocart ikke ansvarlig for mangel på succes.

7. Kontraktperiode og opsigelse

7.1 Kontrakten fornyes automatisk månedligt, medmindre opsigelse meddeles skriftligt. 7.2 Ved opsigelse af Adtocart varsles Kunden skriftligt og faktureres for løbende måned. 7.3 Kunden kan opsige kontrakten skriftligt til enhver tid og faktureres for løbende måned. 7.4 Kunden har 14 dages fortrydelsesret efter aftaleindgåelse eller 7 dage efter kampagneopsætning. 7.5 Begge parter kan opsige aftalen ved væsentlig misligholdelse. 7.6 Adtocart kan ophæve kontrakten ved manglende betalinger på mere end 30 dage. 7.7 Ved opsigelse skal alt materiale returneres til den anden part uden unødig forsinkelse.

8. Fortrolighed

8.1 Kunden må ikke videregive informationer om Adtocarts priser eller metode til tredjepart i 5 år efter opsigelse. 8.2 Adtocart skal behandle Kundens oplysninger fortroligt i 5 år efter opsigelse og må ikke videregive dem til tredjepart.